שיתוף פעולה כאסטרטגיה

בסדנאות של Ment To Drive, אנו מביאים לביטוי באופן מעשי את החשיבות והמועילות של שיתוף הפעולה בין המשתתפים. למעשה ללא שיתוף הפעולה המשתתפים יתקשו עד כדי לא יצלחו את אתגרי הדרך. שיתוף הפעולה בא לידי ביטוי במגוון היבטים כדוגמת: שיתוף בידע, במחשבה או תובנה, הצעה לאופן הפעולה הנכון, בהכוונה, בכוח לדחוף או למשוך וכמובן, הקשבה והחלטה משותפת על אופן התקדמות הרכבים.

כאשר פועלים מתוך אסטרטגיה של שיתוף פעולה, יוצאים מתוך ההנחה שכל צד יכול להשיג את יעדיו (לפחות את רובם) מבלי לפגוע בהכרח בהישגיו של הצד האחר. באמצעות שיתוף הפעולה מנסים לעקוף ולפתור אי הסכמות, ולמצוא פתרון מקובל ורווחי לכל, הדגש הוא על הדדיות.
התנהגות של שיתוף פעולה בצוות מאפשרת אפקטיביות גדולה יותר במגוון תחומים: פתרון בעיות וביצוע מהיר של משימות, תאום ולכידות הצוות, העברת ידע ומומחיות, הפחתת השונות והסחות דעת, לקוחות וספקים מרוצים ותוצאות עסקיות משופרות.
את חשיבות שיתוף הפעולה אנו ב- Ment To Drive לא רק ממחישים בסדנאות הטבע, אלא מיישמים גם בפועל. אנו מאמינים בחיבורים ושיתופי פעולה עם בעלי עסקים היוצרים ומפתחים מוצרים חדשים או משלימים. אנו מאמינים בדרך פעולה בין שני עסקים שלכל צד יש מוצרים משלו ויחד הם מפתחים מוצר חדש המהווה שילוב של המוצרים הקיימים.

כדי לפתח יצירתיות צריך פשוט להגיע למצבים שהיא מתבקשת. תרצו להרגיש איך הכל אפשרי? תתקשרו!

Ment To Drive Logo

שיתופי הפעולה שלנו

סדנת Ment to drive והרצאה של מר איזי רוזוב
אל איזי הגענו דרך עולם האימון והיעוץ למנהלים. איזי בעברו נהג מרוצים, מייסד מגזין הרכב "אוטו", מרצה ומאמן אישי. באופן טבעי מצאנו שנכון לקבל את חוות דעתו ומניסיונו על הסדנה שלנו ברכבי הגרוטאה. איזי הוזמן להתנסות בסדנה שלנו – ,Ment To Drive החיבור שלו למתרחש בסדנה היה מידי. קצב הדברים, ההפתעות שחיכו לו היו רבות ורלוונטיות מאד לתחום פיתוח צוותים ומנהלים, כל זאת על אף היותו נהג מרוצים ותיק, נהג רכבי שטח ומבין בכלי רכב. החלטנו על שיתוף פעולה הדדי שעיקרו הוא להפיץ את הבשורה של הסדנאות שלנו ואת מגוון ההרצאות מעולם הניהול, ימי העיון והסדנאות של איזי. זאת גם הזדמנות להציע לארגונים יום של פעילות משותפת של סדנת נהיגה בטבע עם הרצאה מעוררת השראה של איזי.

אושר ארגוני = עושר ארגוני

איזי רוזוב – לחשב מסלול מחדש. בעלים וחבר מועצת מנהלים גיבור סברינה. מייסד ומנכ"ל ירחון הרכב אוטו. בעלים ויו"ר מועצת מנהלים רס-קאר יבואנית BMW לישראל

כל עוד פעלתי על פי העיקרון הזה היו לי הצלחות אדירות.

בשנות ה-80 נחשבתי לאחר מעשירי הארץ. כותרת באחד העיתונים הכתירה אותי כ"ילד הפלא של הכלכלה הישראלית.

בפברואר 1990 הכל התרסק והגעתי לפת לחם.
לא הסכמתי לוותר. המילה הזאת אינה מוכרת לי.

לאט לאט השתקמתי, הפכתי להיות אחד מיועצי מערכות מידע (SAP) הבכירים בארץ ומזה 3 שנים לאחר שהבסתי סרטן התחלתי לעסוק באימון אישי, עסקי/ניהולי והרצאות.
היום אני שר פעם בשבוע ורוקד 3 פעמים בשבוע כאשר באחת מהם אני רוקד עם נכדתי בת ה- 14 (שרוקדת איתי מאז היותה בת 8) ואני מגדיר את עצמי כאיש השמח בעולם.

בהרצאות שלי אני מדבר על ההון האנושי ועל התמיכה שקיבלתי מהעובדים שהייתה מקור כוח לשרוד את המפולת הנוראית שחוויתי.
אני נותן כלים אמיתיים לכל אחד, לעובד ולמנהל, להתמודד עם כל קושי, להיות שמח בעבודה, להשיג יותר ולהגשים את מטרות הארגון.
אני מספר גם מדוע קיבלתי תקליט TO SIR WITH LOVE מפועלות בגיבור קריית שמונה, איך התמודדתי עם רוח רפאים במפעל גיבור שהקמתי וניהלתי בהונג קונג… ועוד.
אומרים שאנשים אינם זוכרים מה שאומרים להם או מה שמראים להם אבל הם לעולם לא ישכחו מה שגורמים להם להרגיש.
אני נותן להם להרגיש. ההרצאות שלי הן חוויות. אני מכנה אותם "הרצגות" (לא מקורי אבל נכון).
אסתי גרוסמן – מנחת עמידה מול קהל כתבה לי כתגובה "איזי אתה מרצה מחונן".

אחת מהסיבות, אולי הסיבה העיקרית שאני מרצה יוצא מהכלל היא שאני רואה בזה שליחות, לעזור לאנשים ע"י שיתוף של מה שאני עברתי ולא תיאוריה, ואני נהנה מההרצאה לא פחות מקהל המשתתפים.
אני מרצה גם פרונטלי בכל הארץ, אני אוהב לנהוג (אחרי הכל הייתי נהג מרוצים) וגם בזום.

בכל צומת בחיי הייתי צריך להחליט אם אני עומד בפני אבני נגף או אבן דרך.
ללא יוצא מהכלל בחרתי בהם כאבני דרך וכמקפצה לאבן הדרך הבאה.

לפרטים ויצירת קשר עם איזי רוזוב >>>

לימים משולבים של סדנת נהיגה בטבע והרצאה אנא שלחו מייל menttodrive@gmail.com